Imorgon.. dagen alla har väntat på!

Publicerat: 14:39:572011-11-15
Imorgon..  Imorgon är dagen här.
Premiären utav Breaking dawn.
Så som jag har väntat,  och imorgon är dagen här !
Jag som för lite mer än ett år sen sa,
ALDRIG I HELA MITT LIV ATT JAG SKA KOLLA PÅ EN TWILIGHT FILM !
men vad gjorde jag inte ?
För nästan exakt ett år sen såg jag den första twilight filmen och vet ni?
Jag blev galen utav det, har nu sett alla dom nuvarande 3 filmerna flera gånger och läst ut två bäcker och håller på för fullt att läsa 3:an.
Och nu kan jag knappt hålla mig.
Imorgon så sitter jag i biosalen med Moa och Sara och få se fortsättningen utav den helt oroliga sagan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0