kommer inte på någon överskrivt

Publicerat: 19:32:502011-11-09
Ska igentiligen stå 20 E för min mattelärare rättade fel på en.
och ja det är mycket viktigt att på pecka!
Fick reda på Matteprovet som vi gjorde innan höstlovet.
HALLÅ SER NI VAD DET STÅR !
JAG FICK 1 RÄTT PÅ EN A UPPGIFT.
visst det var bara ett rätt men ändå,
Jag suger på matte och jag lyckades lösa en A uppgift.
För er som inte vet det nya systemet så;
F= ig
E= g
D= g+
C= vg
B= vg+
A= mvg
jag som gick ut med ett stadigt G från högstatiet lyckades skrapa ihop poäng så att jag fick ihop till ett D.
Rätt stolt över mig själv ändå.
Skolan har varit totalt meningslös idag,
Hade matte i en timme sen svenska i en timme.
Vid 12 så fick vi en uppgift som tog 30 minuter sen så fick vi sluta.
Efter skolan blev det att gå lite i stan med Maja och Ewan.
även mimmi en stund med (:
mycket trevligt.
ja det var allt jag har och säga för idag.
ciiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0