Lediiig, wiiihoo !

Publicerat: 14:06:362011-11-15
Tack henke tack !
Tur att jag endast hade varit vaken i 8 minuter.
Beslöt mig atT jag skulle sova lite längre idag och skippa sminket.
Gick på toan sen när jag kom upp igen så hade jag fått sms.
Skulle haft Bageri hela dagen idag med ha.
Han är sjuk så gick och la mig igen.
Vaknade vid 12 igen.
Verkligen kaaanon sköönt !
Fundera på att städa lite i mitt rum som ser ut som 1 och 2 världskriget tillsammans.
Packa ner lite saker också.
Åker nog hem till mamma senare idag.
Och då får jag åter igen lite sov morgon eftersom att bussen går 40 minuter senare ifrån Tingsryd än i från Ryd.
åååh,  denna veckan kommer bli bra.
Jag mår faktsikt bra också, jag är verkligen glad,ledsen,arg eller något annat.
Jag är neotral.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0