när man måste skriva av sig

Publicerat: 17:45:132011-11-20
Jag har sagt det så många gånger,  så många gånger att jag faktsikt själv har blivit trött på det.
Det är över.. Denna berättelsen är över.
Jag är för envis för att inse det.
Eller med andra ord, jag är för dum !
Vad gå jag runt och hoppas på?
Mirakel.. Mirakel finns ju inte.
Eller?
Att man dag in och dag ut gå och vänta på ett mirakel som inte finns är rätt patetiskt.
Hela jag är patetisk.
Jag behöver en ny att drömma om.
Jag vill inte längre vara glad när jag sover och när jag sedan vaknar inse att allt bara va en dröm.
Jag vill ha en dröm att drömma om.
En dröm att älska,
en dröm som aldrig ta slut.

Kommentarer
Postat av: alexandra

du är stark linn, du kommer över det.

kämpa på bara snygging!

2011-11-20 @ 20:33:11
URL: http://alexandragaspar.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du inte någonting med sandra mer?

2011-12-08 @ 20:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0