Visste ni att ?

Publicerat: 11:03:212011-11-02
Visste ni att när jag blir äldre så vill jag ha en uppfödning av katter " Helig Birma "
och att jag även vill ha en naken katt,  eller en Sphynx som dom igentligen heter :)
Jag tycker faktsikt dom är grymt söta, fast dom är hårlösa !
'
'
Helig Birma
Jag menar,  hur...hur kan man inte tycka dom här är gudomliga ?
Jag hade nog gjort vad som helst för att på i ett hus med enbart massa Birmor.
ååååh dör !
'
'
Sphynx
( kattunge )
Från hårbollar som Birmor till sådana hära skönheter som inte har ett hårstrå på sig.
Tänk att ALLA katter ser ut så här utan päls, rätt kul vad lite päls kan göra mycket igentligen :)
Jag tycker som har en speciell charm,  och om någon i min blivande familj inte tål pälsdjur så kommer jag endast att ha sånna hära.
Dom som känner mig vet vilken katt galen människa jag är,
jag är 16 år och har redan börjat bli kallad för katt-kärringen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan säga att även katter utan hår framkallar allergi, beror på hur stark allergin är.

2011-11-02 @ 13:30:12
Postat av: lovisa

Åh! Vi köpte en helig birma kattunge för 2 veckor sen:)

Så gryyymt söta verkligen!

2011-11-10 @ 19:35:25
URL: http://lollooklang.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0