2 månader kvar...

Publicerat: 15:59:442011-10-24
Idag är det exakt två månader kvar tills det är åter igen är jul...
Det är sjukt,  jag fattar faktsikt inte vad tiden tar vägen.
Det känns som att det var 3 månader sen Jag,ewan,bella och sebbe firade nyår hos Simon i Häradsbäcks skogarna.
Hänt så otroligt mycket detta året och ännu är det inte slut.
Iaf hade tänkt att alla redan nu att lägga upp min önskelista för julafton 2011.
Jag menar man kan väl aldrig vara förtidig med det ? :)
så lite senare idag kommer min önskelisa.
Håll koll.
Har ni alla redan något som ni kan säga nu att ni önskar er ?
och vad är det i så fall ?  :)


Kommentarer
Postat av: elin c

önskar mig en iphone 4s! och om jag inte får det blir jag bara sjukt besviken för jag har velat ha iphone så länge , och det vet päronen så väl! :)

2011-10-24 @ 17:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0