Dag 2 på servierng

Publicerat: 18:03:012011-10-11
Hallo ja, kom hem för ca en timme sen.
Dagen har gått fortare idag.
har gått igenom massa olika namn används när man servera.
Sedan var det bara till att börja öva.
Öva att gå runt med 8 tomma vinglas.
( grattis till emilia.g som tappade 7 glas )
Själv var jag så duktig så att jag inte tappade något glas.
Inte ens när vi fyllde på alla glas med vatten i.
Efter lunch blev det att gå runt till olika rastauranger och fråga lite frågor till dom m.m
kort beskrivning på min dag.
jag med mina tomma vin glas :)
hahaha, kan inte sluta små le när jag ser bilden för jag ser ut som en kött bulle!

Grattis Emilia.g ;)

Kan ni tänka er,  jag..Linn klarade av att bära dessa utan att tappa dom.
Jag som är en utav som klumpigaste människorna i världen!

Restaurang 4 krogar

Snyggt Emilia.N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0