Dag 2 utan rök.

Publicerat: 17:52:372011-10-18
BUHUUUUUUUUUU....
jag vill ha min macbook..
jag vill ha min systemkamera.
jag vill ha cigg...
Jag är nu inne på min 2 dag med att inte röka,
Idag höll jag på att börja lipa inne på lektionen.
ögonen fylldes och kämpade för att inte lipa.
Det är sjukt att kroppen kan reagera så bara för att man inte får lite nikotin.
Jag kunde inte sitta still, satt och tryckte upp och ner på min bläckpenna så mycket att jag trodde jag skulle ta sönder den.
Var så sjukt jobbigt.
har även bittit av mina fina långa naglar också :(
Men jag klarade ännu en dag i skolan.
Kommer nog bara att vara extremt jobbigt i någon dag till.
Ska nu börja lägga undan pengar, de pengar jag igentligen skulle slängt på cigg ska jag nu spara.
Ska skämma bort mig,  ska unna mig saker.
En extra tröja, ett par nya skor.
Vad som helst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hade du får en systemkamera innan de blev snodd?

2011-10-18 @ 22:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0