fredag

Publicerat: 16:48:142011-10-14
Hallo i rutan,
Fredag igen..  det är sjukt vad veckorna bara flyger iväg.
Dagen började med att första lektionen blev inställd !
TACK FÖR ATT NI MEDELAR OSS.....TACK FÖR ATT JAG INTE FICK EN TIMMES SOV MORGON.
och jag har kännt mig så äckligt jävla ful idag,
jag ville inte ens gå till skolan för jag kände mig så ful.
tror nog alla har sådana dagar !
blir så trött,
satt i cafterian med härliga tjejer och pratade under den tiden vi igentligen skulla ha lektion.
Matte efter det och jag gjorde typ 2 tal,  vilket jag har gjort hela denna veckan typ.
Jag hatar det avsnitt vi håller på med nu och jag hatar min mattelärare.
Skulle kunna skjuta henne om jag fick möjlighet.
Idrott sedan som viu bara hade teori på.
Engelska efter det och glömde bort tiden så att jag trodde vi började lektionen när den igentiligen slutar.
duktig linn.
Efter skolan blev det att gå ner till stan med Ewan och Maja.
Maja vilken skön tjej ändå!
Ikväll blir det att troligen åka hem till till ewan och titta på idol och bara ta det lungt.
Imorgon blir det andra puckat för då...då är det
BAAAAAALDERS !
tagga !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0