Hård natt

Publicerat: 16:54:502011-10-16
Sönder redigerad bild på mig...
Kvällen blev galen igår ändå, och som vanligt lyckas just bara jag göra vissa saker.
Tillexempel vem lyckas faceplanta rakt ner på marken och skrapa upp hela knät förstöra sitt lillfinger och sin höft?
JO JAG !
Kolla in 0:15,   ungefär så där kan jag tänka mig att jag såg ut när jag ramlade.
Var inte så mycket folk på Balders denna gången,  vilket faktiskt var rätt skönt ändå :)
Dom som var där var roliga och det är det som är huvudsaken.
Ewan och jag sov hos Robin inatt,  ja harregud så skön killen är asså ! ( misstolka inte.. )
Robin; *räcker fram en clementin *
Jag; åååh tack !
Robin; Men jag ville ju att du skulle skala den...
hahah. Detta gjorde min dag!
blev en del skratt i morse, pappa kom sedan och hämtade mig och ewan vid 1 tiden.
Ewan och jag har vara suttit hemma hos mig och tagit det lungt nu.
Hon åkte hem för en halvtimme sen.
Kommer fler bilder imorgon eftersom gårdagens bilder togs med Ewans kamera.
Så får bilderna imorgon,   men tror ni klara er en dag med att inte se dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0