Jag har bestämt mig, iPhone 4S får det bli

Publicerat: 15:13:442011-10-05
Mycket snack om den nya iPhone 4S,
och nu har jag bestämt mig, det blir INGEN data för min del.
För det ända jag behöver är en....iPhone 4S!
Nu blir det att vara extra snäll fram till jul.
Då denna skönhet SKA bli min.
Har längtat efter den nya iPhoneen något så sjukt mycket.
Dock blev jag lite besviken på att det inte kom en 5:a för tycker att Iphone 4 inte är direkt så snygg.
Men vafan gör det när den nya  iPhone 4S låter så jäääävla bra !!!
Två kärnor i A5-chip leverera upp till två gånger mer effekt och upp till sju gånger snabbare graphics.1 Och du kommer att känna av effekterna. Snabbt. iPhone 4S är snabb och lyhörd, vilket gör hela skillnaden när du lanserar program, surfa på webben, spel och göradet mesta. Och oavsett vad du gör, kan du hålla på att göra det.Eftersom A5 chip är strömsnål, iPhone 4S har enaståendebatteritid.

Det bara kan vara den bästa kameran någonsin på en telefon. Och med helt nya optik, det bara kan vara den enda kamera du behöver.Eftersom bakom varje bild, du har 8-megapixel upplösning och en anpassad lins med en större f/2.4 bländare. För att inte nämna enförbättrad sensorteknik baksidan belysning, bra automatisk vitbalans, avancerade färgåtergivning, ansiktsigenkänning och minskad rörelseoskärpa. Att alla innebär att oavsett hur många, hur mycket ljus och hur mycket insatser du fånga, allt ser precis som det ska. Och vänta bara tills du ser bilderna.
Det program som följer med iPhone är bara början. Bläddra i App Store för att hitta hundratusentals fler i nästan alla kategorier - många av dem är gratis. Ju fler program du laddar ner, desto merdin iPhone gör. Och ju mer du kan göra med din iPhone. Varje besök till App Store är full av oändliga möjligheterna som.

iPhone 4S är den första telefonen till intelligent växla mellan tvåantenner för att sända och ta emot, så samtalskvaliteten är bättre.Det fungerar också den maximala HSDPA data hastigheter till 14,4Mbps.7 Vilket innebär snabbare uppkopplingar, snabbare lastningoch omlastning, och snabbare nedladdningar. Och iPhone 4S är en värld telefon, så du kan använda den nästan överallt. Oavsett om du är en GSM-eller CDMA kund kan du ströva GSM-nät i 200 ländervärlden över.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PLUS SÅ JÄVLA MYCKET MER.
hur jääävla bra låter inte detta ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0