kakor, och svar

Publicerat: 20:01:052011-10-18
Sitter just nu och klämmer i mig ett helt packet utav dessa underbart goa kakor.
Tycker jag förtjärna det!
jag gör som alla andra ersätter ciggen med mat,kakor,godis.
Jag kommer bli fet.
Hemsk tanke......

mamma  ([email protected]) om slutat !:
Vad duktig du är...jag håller tummarna för dej.Kram Mamma
Tack mamma!
'
'
Anonym om slutat !:
duktig ! . 
hur mycket rökte du innan och hur länge har du rökt ?
Nu när skolan har börjat igen så blev det runt 2,5 - 3 packet i veckan.
Men när det är lov tillexempel sommarlov så kunde det bli 1 packet om dagen.
Har väl rökt dagligen i lite mer än 2 år.
Men nu är det jävla slut,  Räknade nyss ut att jag röker upp mellan 5000-6000 per år.


Kommentarer
Postat av: dww

Vill bara säga tack för att du finns Linn.

Jag önskar att jag kunde skriva eller skicka ut till hela världen om hur vilken bra människa du är !

bara för att du slutade röka så gjorde jag med det !

jag ser upp till dig och jag önskar att så många fler hade dig att se upp till.

2011-10-23 @ 12:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0