Nykterist hela oktober...eller?

Publicerat: 10:37:132011-10-01
Rock i Ryd
Karl-Oskardagarna/ RIM FM
Tingsryds Marknad
Östersjö 2009
Sweden Rock.
Idag gäller det igen,
BALDERS FÖR HELA SLANTEN !
Det är helt sjukt vad jag är taggad nu, ikväll blir det att bokstavligen köra ALL IN!
Jag har bestämt mig för att jag inte ska dricka något under hela oktober månad.
Jag vet att det är den första idag men ikväll så kommer jag att supa för alla andra helger som jag igentligen skulle gjort om jag inte hade bestämt mig för att inte festa.
Fråga mig inte varför, för det vet jag igentligen inte själv.  xd
Så jag ska vara nykterist hela oktober månad. Vi få se hur det kommer gå (;
OCH INTE NOG MED DET IDAG SÅ KOMMER JAG FÅ SE SWINGFLY.
Eftersom han är gästartist på balders ikväll.
MIN KVÄLL KOMMER SÅ JÄVLA FET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0