servering är ingenting för mig.

Publicerat: 18:50:502011-10-10
Hallo hallo,  kom hem för 40 minuter sen.
Dagen har varit så gryyymt seg.
Har haft servering.
Så jävla tråkigt om jag ska förklara det kort.
Och ska förklara kort varför jag är i serveringen.
Vi har roterats runt i 6 veckor nu.
Så vi har haft 2 veckor ( 4 lektioner ) i Varmkök
2 veckor i kallskänk
2 veckor i Bageriet
och nu så ska vi ha 2 veckor med sververing
efter dessa två veckor nu så ska jag i försättningen vara i Bageriet varje Måndag och Tisdag hela 1:an
hoppas att ni förstår hur jag menar.
efter skolan tog jag bussen till tingsryd sedan blev det en fika på hyllan med ewan :)
iaf, här kommer lite bilder ifrån dagen.
att jag alltid orkar vara så jävla seriös.. kan knappt förstå mig själv ibland asså.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0