Singers from my home

Publicerat: 09:57:552011-10-01
Johanna Karlsson;
Amanda Hård;
Lizette Möller;
Linnea Widell & Amanda Hård;
Angelica Sverin;
Emilia Hallberg & Evelina Jeanson;
Beatrice Causey;
Emmelie Nygaard Karlsson;
Att man faktiskt ha så många känningar som faktiskt kan sjunga är rätt kul ändå.
Har suttit och lyssnat igenom en massa klipp ifrån youtube nu och här är några utav dom jag lyssnat på!
Klippen är ifrån Kulturverkstans vårshow 2011.
Minns när min syster anmälde mig till kulturverkstan för sånglektioner när jag gick i 7:an,
Men vet ni vad?
Jag gick inte på en ända, jag var för feg.. Jag vågade inte stå och sjunga framför en lärare.
Och det var nog bara för att min lärare var en kille.
Vilket jag faktsikt ångra idag, tycker det skulle vara så kul att kunna sjunga bättre.
Jag fattar faktiskt inte varför jag inte vågade gå dit, jag menar jag älskar att få uppmärksamhet och stå där och sjunga som dom gör skulle vara så himla kul.
En del säger faktiskt till och med att jag kan sjunga vilket jag faktiskt inte han hålla så jätte mycket med om.
Visst jag är väl minst 5 gånger bättre än dom nollorna som kommer in i Idol som folk sitter och skrattar åt sen.
Men jag är inte ens halvvägs så bra som dom som kommer till kvalet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0