Svar från frågestunden del 1

Publicerat: 13:02:032011-10-02
Vem är X ?
En killkompis till mig :)
'
'
Hur länge har du haft din tandställning?
Fick den i November förra året.
'
'
Vilken är din förebild, och varför?
Jag har ingen förebild, och om det skulle vara någon så är det mig själv.
Jag ser upp till mig själv och bli rätt förvånad ibland att jag klara saker som jag faktiskt inte trodde att jag skulle klara av.
Men någon som jag ser upp till är Nicole Barbic!
'
'
Har du syskon? hur många isånnafall?
Jag har två systrar som heter Sofie och Jennifer som är 26-25 år :)
'
'
Vilka linjer valde du till gymnasiet?
Förstaval; Restaurang-Livsmedel ( Bageri och Konditori ) på kungsmad, Växjö.
Andraval; Restaurang-Livsmedel ( Kök och Servering ) på haganäs, Älmhult.
Tredjeval; Handel och Administration på haganäs, Älmhult.
'
'
Vad vill du bli när du blir stor?
När jag blir stor....gud det är en sån svår fråga.
Jag har lagt många tankar till att tänka på det kan jag faktiskt erkänna.
Som det ser ut just nu så vill jag bli Konditor :)
'
'
hoy undra om du har sugit av nån
vad tror du ?
'
'
gillar du att festa
Det gör jag kan ja lova dig (:
'
'
blir du lätt full
ibland.
'
'
har du runkat av nån
vad tror du?
'
'
Jag undrar lite hur du sköter ditt hår, för jag vet ju att du har sparat så länge, typ hur ofta du duschar om du använder ngra speciella grejjer som är bra till håret, fönar du håret :)? För ditt hår är skitsnyggt linn!
Jag tvättar mitt hår två gånger i veckan, ibland men mycket sällan 3 gånger.
Jag använder mig utav TRESemmés serie ( schampoo,balsam,hårinpackning och värmeskydd )
Jag brukar tvätta håret räätt sent på kvällen så jag brukar låta det luft torka så mycket som möjligt och om det inte hinner bli tort så fönar jag det.
Ibland sover jag även med flätor.
Om mitt hår ser flåtigt ut så brukar jag spraya lite torrschampoo från PROFFS.
'
'
får du betalt när du blolggar?
Får betalt för mina videobloggar.
'
'
vad vill du helst bli efter gymnasiet? :)
Flytta till Helsingborg och börja jobba på ett café eller något liknande.
Börja ett helt nytt liv!
'
'
Blir inte ditt hår lätt slitet när du stylar det så ofta? Använder du något värmeskydd?
Neh mitt hår har faktiskt inte så lätt att bli slitet, och jag stylar inte mitt hår så ofta.
Jag brukar lockar det ibland och då håller lockarna sig i några dagar så behöver inte locka det varje dag.
Platta håret gör jag typ aldrig känns det som,  brukar för det mesta sova i flätor :)
'
'
Har du haft sex??
ja.
'
'
Hur mår du nu? Du berättade att du inte trivdes i klassen för ett tag sen, är de bättre nu? Kram!
Jag mår OK. kan inte säga att det är dåligt men jag kan inte säga att det är bra heller.
Det värsta börjar faktiskt att gå över nu. Det onda som gjorde så ont gör inte så ont längre.
Och jag trivs jätte bra i min klass nu, det var som jag trodde jag behövde bara lite tid.
Tjejerna i min klass är rätt lugna och skötsamma,  vilket jag tror att jag verkligen behöver.
Att man inte är på högvarv hela tiden är nog rätt nyttigt.
'
'
MER SVAR KOMMER IKVÄLL !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0