Svar på kommentarer

Publicerat: 20:00:252011-10-17
Elin om Svar på kommentarer:
Hej du har jätte fina ögonbryn , hur får du till dom så snyggt? :) Kan du inte berätta vad du använder för produkter och lite så :)
Bjuder på två google bilder.
Jag använder mig utav IsaDora eye brown pencil; 22 light brown.
Efter att jag fyllt i dom med pennan så tar jag ett läger ögonskugga ifrån H&Ms ögonskuggspalett :)
'
Anonym om Östersjö 2011.:
är det J som är han med vit tröja ?
Ja!
'
Anonym om videoblogg ifrån i lördags:
gud vilken fjortis du är. Riktigt jobb röst också
oj,   fjortis ?
Trodde att ingen använde det ordet längre. Efter som att det är sååå 2008-2010.
Men du.. vet du vad 0x0 är ?.. så mycket bryr jag mig.
Och om jag nu har så jobbig röst,  varför kollar du ens mina videbloggar då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0