Svar på kommentarer.

Publicerat: 12:50:202011-10-23
Anonym om Dag 3, och jag äter och äter:
vad var det som fick dig att sluta ?
Ja du... Jag vet faktiskt inte.
Du vet dagen efter, när bakfyllan hälsar på dig. När hela käften är torr.
Man sitter med en cigg. En cigg som inte ens är god.
Då började jag fundera, jag röker ca upp 120 kronor i veckan.
Det ända man jag på veckorna är att försöka få tag i pengar som att man kan köpa cigg.
Man känner sig lite som en knarkare. För det ända man gör är att leta pengar.
Inte nog med det så förstör cigg för än själv. Du förstör din kropp frivilligt.
Du stor och säger; HEJ CANCER NU HAR DU 10 GÅNGER LÄTTARE ATT KOMMA IN I MIG.
Och jag hoppas att jag kunde få någon där ute till att också sluta!
Fimpa röken..
Behåll glöden ;)
'
'
Matilda  ([email protected]) om hos syrran:
Såg dej på Kungsmad idag! :)
ååh va kul :)
varför kom du inte fram och hälsade?
skulle vara ännu roligare!
'
'
Anonym om Till er 96or:
skulle blivit super glad om du skulle kunna svara på min fråga! 
jag undra nämligen hur man räknar ut sina poäng inför gymnasium valet, för jag vet inte hur man gör det och skulle gärna vilja kolla vad jag har för poäng för tillfälligt. 
skulle varit så tacksam för svar!
Det är lätt;
Ett G= 10 poäng
VG= 15 poäng
MVG= 20 poäng
'
'
dww om kakor, och svar:
Vill bara säga tack för att du finns Linn.
Jag önskar att jag kunde skriva eller skicka ut till hela världen om hur vilken bra människa du är !
bara för att du slutade röka så gjorde jag med det !
jag ser upp till dig och jag önskar att så många fler hade dig att se upp till.
Hjälp... jag vet inte vad jag ska säga.
Harregud vad glad jag blev nu. Det är sjukt!
Jag hoppas att du klara av det,  för jag vet att det är jobbigt.
Tack så otroligt mycket, sånna som dig är guldvärd <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0