Kommer tillbaka i....

Publicerat: 15:34:412011-09-22
Förlåt för att jag har väldens sämsta blogg,
Men i början av oktober/mitten av oktober så kommer jag att vara tillbaka som vanligt.
Då jag troligen fått pengar och fått ut tummarna ur röven till att köpa en ny laddare till min digitalkamera.
Men har faktiskt lite batteri kvar på digitalkameran fast det var 19 dagar sen mina saker blebv stulna.
Ska lägga över lite bilder ifrån den nu så att jag inte använder upp allt batteri innan jag hinner lägga över bilderna :)
Kan bjuda på denna bild som är ifrån tidigare idag...
Då vi har haft frilufts/aktivitetsdag...
Kanon kul att gå 1 mil i ösregn, verkligen jätte kul.
( bilden är precis tagen innan det började ösregna -.- )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0