skriver det jag just nu behöver skriva...

Publicerat: 19:08:432011-09-15
Tror jag just nu är ägare utav sveriges sämsta blogg.
har ingen lust att blogga nu när man älskade Macbook är borta.
FLM.
Inte nog med att min data och systemkamera blev stulna för 2 helger sen.
VET NI VAD JAG LYCKAS GÖRA IDAG?
tappa bort mitt busskort,legg och bankkort
asså fyfan.
Jag har lust att bara döda mig själv ibland asså.
VARFÖR I HELVETE SKA ALLTING EXAKT ALLTID HÄNDA JUST PÅ EN SÅN VÄRDELÖS MÄNNISKA SOM JAG?
ååååååååååååååååååh blir så jävla arg.
förlåt,  jag var tvungen att få ut mig det här. har bara lust att skrika lika högt som Ronja gör när hon skriker sitt vår skrik.
Men det kan jag inte göra,
dels för att det inte är vår och dels för att jag inte vill skrämma ihjäl min pappa.
Sitter nu och googla runt lite på google och hitta dessa bilder.
asså fan....
varför kan inte verkligheten vara så som det är på film.
På film då man klara igenom allt tillsammans..oftast.
Man har det så bra.
Man är så kära i varandra.
Något som jag alltid har tyckt vart cool är när 2 människor bli kära i varandra.
varför just dom två?
jag fattar inte bara inte sånt.
varför just blir just han kär i henne och hon kär i honom.
Det finns flera miljoner andra killar och tjejer men just dom två blev kära i varandra.
Sånt tycker jag är konstigt.
Det är nog bara för att jag aldrig ha varit med om det själv.
Jag har alltid haft det oflytet att jag alltid faller för fel och fel personer faller för mig.
Jag sårar dom liksom dom som jag faller för sårar mig.
Nu har jag skrivit om helt ointressanta saker åter igen.
och ja va berädda på att min blogg kommer suga k*k ett tag framöver.
hoppas ni förstår.
puss.

Kommentarer
Postat av: Jenny Carlsson

din kärlek kommer också att komma Linn, tro mig! Du kommer att hitta den rätta! PUSS

2011-09-16 @ 16:15:42
URL: http://carlssonjenny.devote.se
Postat av: HANNA

åh bilderna !

2011-09-19 @ 15:36:25
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Angelica, mitt liv i New York

älskar bilderna (och filmerna!)

2011-09-19 @ 19:09:52
URL: http://stylings.blogg.se/
Postat av: lollouise

det är pest att kolla på romantiska komedier när man saknar någon, eller vill ha någon. :( sjukt vad svag man kan vara ibland, men då är faktiskt svenska sköna filmer det bästa som finns. Eller amerikanska komedier! haha tips.

2011-09-21 @ 17:23:00
URL: http://denniskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0