söndag.

Publicerat: 11:07:302011-09-11

bild brist,
jaha, nu har man varit vaken i 2,5 timme fast klockan bara är 11.
Kan inte sova mer än till klockan halv 9 nu.  Men det är som att ha världens sovmorgon för mig.
Stiger upp 05.15 nu eftersom att jag har flyttat hem till pappa.
kunde iaf sova MINST en halv timme längre om jag fortarande bodde kvar hos mamma.
Men men, jag få kämpa mig igenom veckorna.
Har ätit lite frukost med sandra.
Ikväll åker hon tillbaka till stan och jag stannar kvar här.
Faaan, jag lovar jag hade gjort vad som helst för att flytta här ifrån.
Att ha mitt egna.
nu ska jag krypa ner jämte sandra i sängen och kolla på film så har det bra.
ciiiiia

Kommentarer
Postat av: Felicia

Varför bor du inte kvar hos din mamma?

2011-09-11 @ 14:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0