8 månader sen jag blev bestulen på mitt liv!

Publicerat: 19:22:142012-04-28
( Gotland, Maj 2011 )
Tänka sig..
Nästa vecka är det 8 månader sen jag blev bestulen på mitt liv.
Bokstavligen !
-
Min kära macbook och systemkamera och även min externahårddisk, ni som känner mig vet att jag seriöst knappt gick en meter ungefär utan dessa saker.
Augusti och September 2011 var som om djävulen var vid min sida.
* Allt gick åt helvete med killen jag "  höll på med " jag vet i fan vad det var mellan oss och jag lär nog aldrig få reda på det heller för den delen.
* Jag började gymnasiet och till en början så trivdes jag inte alls, ville inte gå i min klass.
* Jag flyttade hem till mamma vilket inte gick så bra. Efter 3 veckor flyttade jag igen !
* Jag kommer hem den 3/9 och det har varit inbrott hos mamma... Mitt liv var borta. Min data,kamera och externahårddisk !
'
Jag säger detta, att bli av med dessa saker svider fortfarande när jag tänker på det.
Visst.. Man kan köpta nya saker, men som ni vet så är detta inga små pengar vi snackar om.
Att dom tog min externahåddisk kan jag inte redigt förstå, det finns inget värde med den då den finns att köpa för 300-500 spänn.
Det dom tog istället var 25.000 bilder ifrån min ungdom... Varenda bild ifrån det jag gick i 5:an till dom första veckorna i 1:an.
Dom tog 5 år av minnen.... Minnen som jag hade velat se när jag blev äldre.
Minnen som inte går att åter upp minna eller köpa igen.
Det var det som sved mest.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0