snart är du borta !

Publicerat: 20:10:572012-04-11
Att veta att någon gång INNAN den 28/5 är tandställningen borta, den känslan är då ta mig fan obeskrivlig.
Att kunna le utan att vara rädd att man har halva lunchen sittandes på tänderna.
Att ha det PERFEKTA leendet. Fyfan vad skönt, det har varit värt all väntan !
-
För övrigt blir det att ringa till JB imorgon och besälla tid till slingning. Förhoppningsvis har dom tid redan nästa vecka?
Nu ska jag bli blondin på riktigt !
Harregud, det kommer att vara så ovant med att se mig som det. Men jag är bara tvungen att testa.
Sen till hösten blir jag brunhårig igen, det har jag redan bestämt !

Kommentarer
Postat av: Achilles

Absolut vi kommer skicka nitarna idag eller imorgon. Hade själv tandställning en gång i tiden, det är helt sinnesjukt så snygg man blir efter den. Det är en helt skadad förändring alltså.

Rock on / Paret Hårdrock

2012-04-12 @ 08:27:34
URL: http://achillesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0