Vad jag hatar mest hos killar.

Publicerat: 18:08:042012-12-05
* Killar som själva vet med sig att dom är snygga.
Det är sjukt jobbigt med de som har överdrivet bra självförtroende och oftast är sådär extremt egocentriska. Ligg på lagom, det är perfekt. Känn dig bekväm med dig själv men tyck inte att du är bäst i hela jävla världen och allt måste handla om dig, bara för att du är så kallad "störst,bäst och vackrast"
 
'
* När killar har en mössa som inte täcker öronen
... SNÄLLA vad fan är meningen?
Varje gång jag ser en kille som gå så här har jag bara lust att gå fram och dra ner den jävla mössan.
Bokstavligen jag blir seriöst irriterad på dom som gå så.
Vad har man en mössa till, jo att täcka öronen för att inte frysa..
( Jag med mina paint skills, haha !! )
 
'
* Vet inte hur många killkompisar jag har haft som jag inte nu längre är vän med bara för att jag inte vill göra det dom vill.
Killar som verkar vara helt underbart snälla och roliga, "då dom bara spelar så för att försöka få än i säng".. och när man inte vill det dom vill säger dom upp kontakten. 
Förstår faktiskt inte vad killar vill ha ut med detta?, vad vinner dom på det egentligen?
 
'
 
* Killar som är humor fria...
Jo men visst är det roligt att dra skämt med någon och man ska behöva förklarar ord för ord.
Fattar inte ironi eller någonting utan allt måste vara allvarligt.
Aldrig skratta tillsammans för ni har ingenting att skratta åt. Detta passar dock in på brudar också.
Att skratta åt sjukt dåliga skämt, typ "2 tomater gick över vägen och den ena blev påkörd, då sa den andra kom nu ketchup så går vi" - så kuL! Döööör. Nej, killar ska ha humor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TRUE DAT !

2012-12-05 @ 18:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0