Chiillll

Publicerat: 18:42:492012-02-23
Har inte orkat göra någonting idag,
klippte åter igen sönder ett par byxor så att jag har ännu ett par shorts!
Vill inte ha något annat än sommar just nu... eller ju 10.000.000 hade suttit fint också.
Så fint väder det var idag,  jag drog på mig lite härliga kläder och glodde ut genom fönstret och fantiserade om att jag var på festivaler. Att jag satt i en brasellstol och bara chillade med en cider i handen.
Få minsann fantisera om detta ett tag till dock.
'
För jävla fet har jag blivit också, vad ska jag göra åt det?
Jo äta ännu mer chips !
Njuta utav dom sista dagarna, i Mars så sätter jag igång med träning !

Kommentarer
Postat av: amanda

du är verkligen inte fet. fin däremot och har en kropp som ser bra ut! va nöjd.:)

2012-03-03 @ 14:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0