No more love.

Publicerat: 08:49:332012-02-24
hallo, ligger nu i sängen. Ska snart upp och packa ner lite saker.
Ska till tanläkarn vid 10.20 sen blir det att gå hem till mamma en sväng.
Fixa mig lite och sen upp till stan för att träffa Maja. :)
Blir nog att man sover hemma hos mamma inatt.
--------------------------------------------------------------------
För övrigt så ligger jag och fantisera om sommaren igen.
Ligger och planera hur jäävla bra det kommer bli !
Denna sommarn ska jag fan inte ha någon " sommar romance ".
Eller vad man nu ska kalla mitt och J "förhållande".
Jag total vägrar att ha någon kille i mitt huvud 24/7 denna sommaren också.
I sommar så ska jag.... LEVA LIVET !
Om jag faller för någon i sommar så ska jag fan slå mig själv !

Kommentarer
Postat av: Anonym

kärleken i sommar kan ju bli bra också? & det bästa som hänt dig.

2012-02-24 @ 13:26:19
Postat av: Hanna

Hej! Jag undrar vart du fixar din design för någonstans? :) uppskattar verkligen om du svarar på detta.

KRAM

2012-02-24 @ 16:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0