yeeah

Publicerat: 19:16:412012-02-08
neh men hallo tjena hej och alla andra sätt man kan säga hej på !
'
Har varit dåligt med uppdatering nu det sista men har haft bättre saker för mig.
I måndags så körde jag bland annat bil för första gången i mitt liv, var faktiskt rätt roligt.
Men kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska ha något körkort eller inte.
men men, det kommer med tiden.
-
Förövrigt så gjorde jag min första läxa under hela 1:an igår xd
skrev en novell på 1500 ord, duktig tjej !
-
Nu ska jag försöka blogga som vanligt, kommer inte bli 100% som vanligt igen förrens jag fått min mobil tillbaka.
Dom sa att det skulle ta mellan 10-14 dagar, och idag var det 14 dagar sen jag lämnade in den.
Om jag inte fått den innan fredag så ska jag gå till telia och fråga vart fan den är.
Min lånemobil är ju inte direkt den bästa om man säger så!
'
SHIIIEEET,  vilken ganster jag var !
13 bast..ha-ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0