3 för 99:-

Publicerat: 21:32:052012-01-13
Dessa 3 plagg för endast 99:- på BikBok !
Nu kanske ni förstår varför jag inte kunde hålla mina fingrar borta ifrån att köpa dessa plagg.
* En vit helt vanlig t-shirt med fina detaljer på !
'
* Ett par ROSA jeans, jag som älskar färger. Fin rumpa fick man i dom också.
Som en del vet så vann JAG i kategorin " Årets Röv" på Dackeskolans skolrevy 2011 ;)
Nu är bara den stora frågan om jag kommer att våga använda dom. Det är ju lite utstickande med rosa jeans.
'
* Sist men inte minst så köpte jag ett par röd/rosa jeans som jag sedan klippte av till ett par shorts !
GALET SNYGGA BLEV DOM , kommer användas flitigt i sommar :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kunde ju väntat med att klippa dom till sommaren så kunde du använt dom nu i vår ;)

2012-01-13 @ 21:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0