Körkort vs Silicon?

Publicerat: 18:20:222012-01-27
Har nästan hittat mina dröm tuttar.
Kan säga att jag inte hade tackat nej till dessa MEN.
Jag ska INTE ha så stora.
Heidi Montag la i 700cc och är endast 160 cm lång.
-
Jag är 177 och har planer på att lägga in mellan 450-500cc.
När man väl ska operera så att man ska få stora bröst så kan man lika väl göra så att det blir en ordetlig skillnad också?
.
Inte så lång tid kvar innan jag faktiskt kan börja planera en operation.
1 år.
Då jag KAN börja planera det, men frågan är om jag ska göra det.
Någon gång ska jag göra det, men frågan är om det blir direkt efter man fyllt 18 eller något år efter?
-
.
Detta är något som jag inte pratat med mina föräldrar om, då jag faktiskt inte redigt vet hur dom hade reagerat?
När dom frågar ska vi inte börja övningsköra nu Linn?
Då mitt svar blir; Jag ska inte ha något körkort.
Självklart undrar varför, mitt svar blir; Jag ska göra andra saker för pengarna. ( skaffa tuttar )
Längre kommer vi inte i den diskutionen.
.
Jag har varit 100% saker på att jag ska skita i att skaffa något körkort och skaffa sig ett par tuttar med engång.
Men nu när jag väl tänker efter så blir jag faktiskt lite osäker.
Då jag nu inom en snar framtid måste sätta mig ner och prata med mamma och pappa och höra med dig om hur mycket pengar jag har tillgång till den dagen då jag fyller 18.
Jag har inte en aning om hur mycket pengar det är?
Det kan vara allt mellan 100kr till 100 000.
Jag har inte en aning!
Om jag då har så mycket pengar så att det precis räcker till ett par nya tuttar.
Vill säga 30-40 tusen, då är det tveksamt.
Ska man vänta med tuttarna och skaffa sig ett körkort då man faktiskt kan tjärna ihop en hel del pengar med att vara "fyllachaffis" , men då riskera men att missa en hel del själv eftersom man då måste vara nykter.
'
-
'
Vad hade nu valt?
Körkort eller ett par nya tuttar?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade valt körkortet,

Opererar man sig nu när man går i skolan och allt så är det nog lätt att det blir massa snack, asså negativt snack och massa brudar som är avundsjuka och som drf snackar skit.

Folk säger ju att brösten växer fram tills dess att man är 28 elr vad det nu är, så ta det lugnt i några år så kanske du får lite större :)

2012-01-27 @ 21:32:40
Postat av: mimmi

Inte nya bröst... Du är jättefin!

2012-01-27 @ 21:50:00
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska göra som du känner. Jag tror inte man tjänar så mycket på att vara fyllechaffis.. Men samtidigt så är det ju som en sa där uppe, att brösten växer ett tag till, så det kanske är dumt att göra det direkt?

Om jag hade varit du hade jag försökt skaffa ett jobb/sommarjobb och spara lite pengar för att sedan komma på vad man vill göra med dem.

Men som sagt, gör det du känner för, det är trots allt ditt liv! :)

2012-01-28 @ 13:46:25
Postat av: Anonym

Körkort människa!



Jag hade nog väntat tills jag varit iaf 20 år eller lite äldre innan jag opererat mig.

Fast du säkert har tänkt jättelänge på det så är det nog bra att komma in i "vuxenvärlden" lite och tänka över såna saker.

Tar du inte körkort nu, kommer det aldrig hända.

2012-01-28 @ 15:48:48
URL: http://[email protected]
Postat av: Frida

Har man inte mer nytta av körkort...?

2012-01-29 @ 12:31:49
Postat av: eliin

jag skulle helt klart valt tuttar!

finns buss och vänner m.m som har körkort :)

2012-01-29 @ 14:11:27
Postat av: julia

vilken bh storlek har du nu och vilken vill du ha?

2012-01-30 @ 07:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0