Blogg tips !

Publicerat: 18:37:002012-01-27
Snäll som jag åter igen är så måste jag bara tipsa om min vän Dennis ny startade blogg.
Varför inte följa honom ifrån början?
Alltid lika kul när någon kille börja blogga.
Killen som har mobbat mig för min blogg hela tiden, tillsist så går han och skaffa sig en egen.
Gå in häääär för att läsa om en "bonna" kille på 21 år då hans liv som består utav allt mellan att ligga i sängen och glo på serier till träning :)
Då jag faktsikt tror att hans blogg faktiskt kan bli rätt så bra, om han bara få fler läsare.
Vet själv hur det är, det är mycket roligare att blogga destomer läsare man har :)

Kommentarer
Postat av: Dennis Olsson

så snäll du är Linn, trots alla gånger jag mobbat dig (A)

2012-01-28 @ 01:17:56
URL: http://dennisolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0