♥ Dag 12 - Min favorit serie

Publicerat: 19:31:252012-01-16
Har ingen favorit serie utan jag HADE.
Andra Avenyn var något som jag sten följde.
Saknar att inte ha någon serie att följa längre men jag har faktiskt inte tid att kolla på tv.
haha seriöst jag kollar aldrig på tv, jag kommer hem så sent och då hinner jag inte att kolla.
Måste blogga (a)
Ne men om det är ett viktigt program som jag vill se så kollar jag på det via datan innan jag somnar.
___________________________________________________
För övrigt så måste jag plugga nu, har hygien läxa tills imorgon så lika bra att jag gör den nu :)

Kommentarer
Postat av: Ciissii

Vad kul att du oxå gillade den serien :)

2012-01-16 @ 20:33:54
URL: http://ciissiiandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0