♥ Dag 13-17

Publicerat: 12:46:072012-01-22
♥ Dag 13 - Det här åt jag idag

'
♥ Dag 14 - 3 saker jag vill förändra i världen
* Att ordet rik och fattig inte fanns, att alla fick en likvärdig summa pengar !
* Att skulle vara sommar och sol året om
* Att alla myggor dog !
'
♥ Dag 15 - 3 saker jag vill förändra med mig själv
* Mina bröst
* Min näsa
* Mina tår
'
♥ Dag 16 - Kärlek, vad är det för mig?
Kärlek är något som jag absolut inte tycker är fint..ÄN !
Jag har mer fått känna på den "onda" delen utav det.
Den sårande,svidande och tårfyllda delen.
Om jag har klarat mig utan kärlek i 17 år
så tror jag nog att jag klara mig ett halv år, ett år eller kanske till och med 2år till.
Jag vill känna på kärlek med någon som verkligen tycker om mig för den jag är.
Någon som inte bara ser mig som en person som dom kan göra sina "behov" med.
Kan även säga att jag inte kämpa för kärlek, om någon vill ha kärlek ifrån/med mig så är det DU som kämpa för det.
Så till er killar, kom inte och tro att det är jag som tar första steget. Det skulle aldrig falla mig in !
'
♥ Dag 17 - Min tro
Min tro, min tro går till det övernarturliga.
Jag tror på en ande värld. Varför jag tror på det är bara för att både min gamel mormor och mormor har spökat hos oss.
Jag har sett min mormor efter att hon dog, jag såg henne som en så kallad Ande "Spöke".
Jag tror på ett annat liv efter döden.
Ingen, verkligen ingen kan säga vad som händer efter döden.
Igen kan ha fel med att tro på en eller en annan sak.
Jag tror vi dör,
Antingen "går vi vidare" eller så har vi något viktigt vi måste "tala om" innan vi kan ge oss av.
Det är därför det finns Medier som kan hjälpa oss andar med att föra vårat budskap till dom vi vill.
Så att vi sedan kan gå vidare " gå mot ljuset" .
Och vad ljuset leder till, det lär vara till något underbart !


Kommentarer
Postat av: william

god frukost eller midda,

och bra tro du har_D



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt:3

Och vad tycker du om mina "Cute Teddy Bear" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2012-01-22 @ 12:58:45
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0