♥ Dag 19-23

Publicerat: 16:36:562012-01-27
♥ Dag 19 - Favoriter ur garderoben
Min;
* Halsduk
* Blåa tröja
* Mjukisdress
I detta hade jag kunnat leva i.
Älskar dom !
Jag är igentligen en mys människa även om jag kanske inte visa det allt för ofta.
Totalt älskar att ha mjukis byxor och sånt mysigt på mig :)
'
-
♥ Dag 20 - En nytagen bild + Tio fakta om mig själv

1. Jag tänder lite extra mycket på Fordonskillar. Frågar mig inte varför?
2. Jag tror på spöken "andrar"
3. Jag har sett min mormor som spöke "ande"
4. Skulle nog aldrig kunna vara tillsammans med någon som är yngre än mig själv.
5. Jag blir hellre lycklig utav en lögn än sårad utav en sanning.
6. Jag gråter till Walt Disney filmer, speciellt Micke och Molle !
7. Jag tycker om min skola, ( när jag har rast )
8. Jag tycker om "bönder". Tycker inte om killar som har allt till 100% märkes kläder osv osv,
känner mig inte tillräckligt mycket värd för sånna.
9. Jag blir mycket, mycket sällan kär. Men när jag väl blir det kan det tar år innan jag släpper den.
10. Om jag fick välja mellan pengar och kärlek, då hade jag valt pengar !
'
-
♥ Dag 21 - Mina framtidsplaner
Flytta ner till Helsingborg med en vän eller pojkvän.
Jobba eller starta ett eget konditori.
Bo i en mysig lägenhet med min vän/ pojkvän och dag-otto som förhoppningsvis lever då.
Om inte så ska det direkt tillkomma två fina raskatter.
Ja, sen kommer barn och hela den vadderejjan. Men detta komme rnog ta ett tag till iaf.
8-12 år, minst !
'
-
♥ Dag 22 - Favorit årstid, varför?
Inget snack om saken.. SOMMAR !
det är varmt, festivaler, sena kvällar.
Hormornerna bara sprutar ut i kroppen, man blir kärleksfull.
För det mesta glad, man känner att man lever helt enkelt !
'
-
♥ Dag 23 - Vad jag helst vill ha
pengar, pengar ,pengar pengar och åter igen PENGAR !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0