♥ Dag 5 - Det här längtar jag efter

Publicerat: 14:38:572012-01-09
Detta.. Detta är vad jag längtar tills.
Jag finner inga ord för detta, detta är lycka.
Sommaren 2012 ska jag se till att det kommer bli den fetaste sommar i hela mitt fucking liv !
Börjar som uppvärmning med,
Siesta 31/5-2/6, då jag äntligen kommer att få se kapten röd !
Drar sedan vidare till Sweden Rock 7-10/6 för tredje året i rad. Bara för att känna på den underbara festivalkänslan.
20-24/6 ÖLAND !!! ,  även detta tredje året i rad. Folk varnade mig ifrån att åka dit under midsommar.
Dom sa att man skulle bli fast vid det, och ja vad blev man inte. Kan inte ens tänka mig att fira midsommar någon annanstans än just.. ÖLAND !
Tar och vila en dag sedan bär det av till PEACE AND LOVE 26/6-1/7,  detta kommer nog vara bland det bästa dagarna i mitt liv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0