F, som i fuck och som i fredag

Publicerat: 15:45:072012-01-27
Får börja öva upp mitt smile lite nu, inte så lång tid kvar innan den jävlen försvinner !
'
-
Åt helvete med denna fredagen.
Kommer till skolan och ska ha ett gammalt nationella i engelska.
fyyyfan !
Började med hörförståelse,  vilket faktiskt gick helt OK !
Sen kom läs och skriv.
Ni kan inte förstå hur det känns när jag läser engelska. Det är helt tomma ord framför mig.
Jag fattar INGENTING vad det står, det är som ren arabiska för mig.
Svarade på 4-5 frågor utav typ... MINST 25.
Efter att haft prov i 3 timmar så sket jag i svenskan och drog ner till stan med Sara,ewan,maja och sofie.
Alla utan sara gick ner till pastabaren och åt lite gott :)
Tog 12.55 bussen hem till Ryd och kom hem vid 14.25.
Nu har jag bara suttit här och glott.
Ikväll ska jag inte göra någonting har jag bestämt !
Ska upp till ica och köpa choklad, ska bli fet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0