Helgen

Publicerat: 13:27:142012-01-22
SÅ FUCKING FUL ! xd
eller vad säger ni?
'
Helgen har varit så jävla slapp.
I fredags så kom jag hem vid 5, slutade vid 20 i 12 men var i stan med ewan och filip och tog det lungt till klockan 3 då jag tog bussen hem.
Laddade upp med chips och läsk sen blev det lite film.
Gick och la mig vid 9 var verkligen skit trött.
'
Lördags så vaknade jag vid 11 igen, verkligen skönt att sova så länge.
På veckorna sover jag mellan halv 12 till 10 över 5 typ.
Skämde bort mig själv med lite ansiktsmask osv osv.
På kvällen blev det att äta lite pizza o så med några utav pappas kompisar.
Tog det bara lungt.
'
Idag så hade jag tänkt städa mitt rum och sedan hoppa ner i duschen.
Sen får jag se om jag kanske dra hem till mamma eller inte, har inte bestämt mig redigt än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0