Min tonårstid.

Publicerat: 13:25:302012-01-09
Tiden bara flyger iväg, jag förstår inte bara sånt.
Känns som att det inte var alls längesen jag fyllde 13 år.
Kommer ihåg det,  jag hade klippt min lugg dagen innan. Det blev något så fruktansvärt fult !
Men det sket jag i,  fixade och trixade med mitt jävla hår.
Blonderade det 2-3 gånger i månaden bara för att jag skulle ha VITT hår innan jag började 7:an.
Grattis till mig själv,  för jag lyckades. Det var vitt !
Men fick ta konsekvenserna för det.
Mitt hår gick av och blev jättekort. 14 år och hade oäkta hår, hårförlägningen var min bästa vän.
15 år,  brydde mig inte om mig själv. Jag tyckte jag såg bra ut.
HAHA, det måste ha varit ett skämt.. Men nej.
Efter att plockat sönder mina ögonbryn under 3 års tid så fick jag nog, några dagar innan min 16 årsdag bestämde jag mig för att börja fylla i mina ögonbryn och även försöka låta dom växa ut.
Grattis till mig själv igen, för jag lyckades. Nu så är ögonbrynen det JAG tycker är bland det snyggaste hos mig.
Nu snart 17 år så har jag bestämt mig att jag ska vara blond innan jag slutar 1:an.
Vi få se, jag kanske få gratulera mig själv ännu engång?
Bästa år hittills; 16 !
Värsta hittills; 14 !


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du var finast som 15 år :) men du är fin nu med :)

2012-01-09 @ 16:08:07
Postat av: Anonym

jag tycker dina ögonbryn är ju fan hur långa som helst ju det är inte normal och ful!!

2012-01-09 @ 18:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0