vad jag anser om fest.

Publicerat: 14:38:412012-01-15
När man hör den höga musiken, känner att detta kommer gå bra.
En bra kväll.
Ikväll kommer ingen kunna stoppa mig, jag är snygg och ikväll ska jag helt enkelt äga.
Känner ni igen er?
Vi dricker (vanligtvis) inte för att det är gott, utan för att bli fulla.
Känna att det snurrar, våga göra saker, för att må bra !
Jag har dragit ner på mitt drickande.
Väldigt mycket,  i 8an drack jag 16 helger i rad minns jag. Ibland till och med både fredag och lördagar.
Idag hade jag aldrig kunnat det.
Jag tycker inte men ska festa så ofta.
Varför lixom? ,  det kan väl inte ens bara kul sen. Eller jag tyckte iaf inte det.
Innan var det alltid hemmafester man skulle dra på osv osv.
Men nej, skulle inte kunna slösa pengar/alkohol på att bara sitta hemma med 10 pers och lyssna på musik.
Jag sa till mig själv att jag inte ska gå på några hemma fester innan jag började gymnasiet.
Tycker att jag har hållt det bra då jag endast ha gått på 2 st.
Själv så tycker jag att man ska vara med massa folk. Man ska kunna dansa till redigt högmusik.
Hellre att man åker iväg 2 gånger i månaden och kör järnet istället för att göra det 2 gånger i veckan och inte alls lika "taggad"
Sparar er och dra ut på uteställen istället.

Kommentarer
Postat av: MrMask

Kolla MrMask för festen :)

2012-01-22 @ 09:58:38
URL: http://mrmask.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0