Hjärtan.

Publicerat: 19:23:192012-03-13
Kärleksvecka på Kungsmadskolan,
tycker det är lite överksattat om jag ska vara ärlig.
Hjärtan över heeeeeeeeeeeeela skolan.
Och när jag säger hela, då menar jag hela.
Hjärtan på varenda skåp. Hela Cafeterian ser ut som att Romeo och Julia har dekorerat.
-
Bageriet mellan 08.00-12.00,
dagen fick jätte fort idag.
Även vi i bageriet gör massa hjärtan.
Frallor som är <3 formade, dekorerat allt med <3.
Personligen så blir jag snart galen på alla hjärtan.
.
Men jag har nu förstått varför Kungsmad inte ha sin Kärleksvecka vid Alla<3Dag nu.
Jag menar, nu när det börjar bli varmt ute. Alla bli så glada och kärleksfulla.
Jag kan hålla med om att jag faktiskt är en utav dom.
Våren är här, jag är glad. Vill ha sommar...Vill leva livet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0