Musik

Publicerat: 18:51:012012-03-27
För två veckor sen så kom musik videon till When I Held Ya.
-
Det är igentligen sjuk, att en 17 årig tjej i från göteborgs trakterna tog Sverige med dunder och brak.
En låt som hon säkert suttit och skrivit i sitt rum, som sedan blev synlig i Idol och över hela Sverige.
Åker till Canada för att spela in en video till låten,
.
Kan faktiskt säga att jag är avundsjuk på folk som lyckas, varför fick inte jag någoting att vara bra på?
Jag är inte vidare bra i skolan heller så jag kan skryta med det, jag är inte bra på någon sport.
Inte bra på att rita.
Jag kan verken dansa eller sjunga eller något annat som folk kan beundra.
'
Detta är ledsamt..

Kommentarer
Postat av: Moa

Hon är sjukt bra! Men jag tycker nästan hennes audtion är den bästa versionen av låten, den är liksom personlig och rösten är inte omgjord och tillfixad på någotvis! Vad tycker du?:)

2012-03-27 @ 22:22:37
URL: http://moadanielssons.blogg.se/
Postat av: lollouise

sjukt fin.

2012-03-29 @ 21:28:08
URL: http://denniskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0