Rodney

Publicerat: 20:22:222012-03-14
I söndags sa jag att jag aldrig skulle glo på ett BB-avsnitt mer.
Men som sagt, man säger mycket när man är arg.
Hanna.W skulle stannat kvar, men jag förstår att hon inte pallade vara kvar.
3 dagar om jag hade varit i huset tillsammans med Sipan så hade dom fått slänga ut mig.
Jag hade bokstavligen försökt döda honom!
-
Nu till huvudämnet, Rodney !
jag glodde som sagt inte på ett ända avsnitt förra året för jag hade helt enkelt inte tid.
Rodney är helt ny för mig och jag säger bara... FYFAN !
harregud vilken läckerbit.
Det är som om gud hade målat min dröm man.
Även om kaggen hade kunnat vara mindre men som sagt det gör inget.
Hans leende och hans ögon, jag dör.
harregud säger jag bara.
Stor och kramgo som en jätte nallebjörn.
Han har gjort mig "kär".
Killar om ni vill få mig på fall enbart på utseendet, bli som Rodney.
Snygg, så jävla snygg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0