Sexy girl?

Publicerat: 18:49:482012-03-17
Ibland är jag så söt så ni vill bara pussa mig med engång?
eller?
-
Ja snart är även denna lördagen slut.
Idag har jag inte gjort någonting typ, varit ute och rört på mig sen så har jag bara varit i mitt rum.
Sitter och väntar på att klockan ska närma sig 8.
Då jag hade tänkt göra något gott och äta ( äppel med vaniljyogurt )
sedan blir det att sätta sig och kolla på galdiatorerna.
.
Sitter och kolla mig i speglen hela tiden, vill gråta för att mitt hår känns så kort nu efter jag klippte det.
Vill att det ska bli sommar, har sånna bilder framför mig om hur det kommer bli.
Kan säga att bilderna ser reeeeedigt bra ut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0