Arbetsintervju

Publicerat: 18:12:262012-05-23
För en vecka sen satt jag och klagade på att jag inte hittar något sommarjobb.
'
Men så i måndags såg jag att City Gross i Växjö sökte Bagare/Konditorer nu i sommar och även efter sommaren, så jag tog tillfället iakt att slå en signal.
Så imorgon ska jag på min första arbetsintervju i hela mitt liv.
Men eftersom det redan var en del sökande så lär jag ALDRIG få det ändå, eftersom att jag bara går i 1:an och inte är så erfaren än !
-
Men men,  ni få hålla tummarna åt mig imorgon :)
Men som ni vet, med min vanliga otur så lär jag nog aldrig få det ändå.
har man iaf gett det ett försök, jag får ju absolut inte det om jag inte ens försöker (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder du för hårprodukter :)?

2012-05-24 @ 15:32:19
Postat av: hej

Det kommer gå jättebra Linn! :D

2012-05-24 @ 18:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0