Mitt hår.

Publicerat: 13:40:362012-10-07
Har fått några fråger om mitt hår, hur jag fick det blont och om det är mitt rediga hår m.m.
Det skills 10 månader mellan dessa två bilder och under den tiden har jag slingat mitt hår 5 gånger med 2 månaders mellan rum.
Även lite silvershampoo har fått hjälpa till lite.
'
Om jag har så långt äkte hår?
Nej...jag har hårförlägning men med Clips, vilket betyder att jag kan ta av och på det när jag vill.
Införskaffade mig detta när jag började skolan.
Så tyvärr är inte detta mitt äkta hår.. :(

Kommentarer
Postat av: Sarah

Håret ser äkta ut :) kan du inte visa hur du sätter i de?

2012-10-07 @ 18:00:54
URL: http://Www.sarahceciliacollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0