Svar på kommentarer

Publicerat: 13:59:452012-10-07
Så ni bara vet så älskar jag att få kommentarer så var inte rädda för att skriva någon fråga eller säga vad du tycker :) !

'
Anonym Om:
Blir du någonsin generad och röd i ansiktet? Om ja, i vilka situationer? :)
Ja det blir jag,  ibland kan jag blir det när någon kommer fram och börjar snacka om min blogg.
Det är bara för att jag börja fundera på vad jag ska svara utan att man ska låta för kaxig eller att man inte bryr sig om vad dom säger !
Sen när man blir påkommen med något,

'
 
Anonym Om:
Hur håller du vikten? Du var väl ganska tjock innan?
Sanningen är att jag egentligen inte alls är smal men inte direkt fet heller, jag är rätt lång och detta kan göra så att jag ser lite smalare ut men om ni skulle se mig i en bikini så skulle ni nog få en helt annan bild utav mig. Jag väger runt 68-72 kg, jag går mycket mellan dessa kilon. 
Och jag gör absolut INGENTING.. Jag äter kakor det är vad jag gör, och detta är i mängder !
'
 
Anonym Om:
läser dina föräldrar din blogg?
Det gör dom säkert, dom kan nog inte hålla fingrarna borta ;)
'
Anonym Om:
 min kompis har inte råd med baldersbiljett, alltså jag är så jävla förbannad på henne, har lust att inte prata med henne mer!! 
vad tycker du jag ska göra? acceptera eller sluta prata med henne?
Bli arg på sin kompis för att hon inte har råd till en biljett låter rätt patetiskt tycker jag.
Gör som jag, om du nu så gärna vill ha med dig din kompis så låna ut pengar till henne i så fall, jag vet inte hur många gånger jag har gjort det till mina kompisar. Om man är kompisar så ställer man upp förvarandra och blir inte förbannad så att man aldrig mer vill prata med den är inte direkt ett normalt beteende !

Kommentarer
Postat av: Sarah

Bra blogg :))

2012-10-07 @ 17:59:25
URL: http://Www.sarahceciliacollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0