Officellt över..

Publicerat: 10:45:392012-09-30
( midsommar veckan på öland )
'
blir seröst deprimerad när jag ser dessa bilder.
1 oktober imorgon,
och sommaren offeciellt över
Sommaren 2012 var den oslagsbart den bästa sommaren, och detta säger man nästan varje sommar men kan med handen på hjärtat säga att den faktiskt har varit det !
Har varit på så många ställen, har haft det så bra.. Nästan för bra.
Att kunna vara uppe hela nätter och ha kul, att känna den varma sommarnatts vinden.. ååh jag älskar det!
Detta var min sista sommar som underårig, känns lite konstigt faktiskt.
Nästa sommar får jag göra exakt vad jag vill, jag kommer in på allt jag vill.
Visst jag har kommit in på ställen jag egentligen inte borde och det är nog det som har gjort så att denna sommaren har fått sig en liten extra plus i kanten ;)
'
Eftersom ni inte fick ta del utav min sommar detta året så hade jag tänkt lägga upp månad för månad om vad jag har gjort.
De mest viktiga sakerna, 
-
Kan konstera att man inte behöver en sommar romans för att må bra,
man behöver inte ha det bästa vädret för att ha kul.
Det ända man behöver är gott sällskap och detta har jag till 110% haft.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0