Svar på kommentarer.

Publicerat: 00:45:552011-08-12
Jenny Carlsson ([email protected]) om Måsta skriva av mig!:
vad ska du gå för linje :)? 
Härlig blogg du har :)
Jag ska gå RLB ( restaurang-livsmedel; bageri & konditori ) på Kungsmadskolan :)
Tack så mycket!


ROBIN HOOD om Sommarplaner 2011:
tänkte slänga in en fråga nu för en gångs skull, lägger du ner mkt tid på dina blogginlägg? :)
- trevlig sommar btw! :)
Ja ett inlägg kan ta allt mellan 5-35 minuter.
Det bro på om jag ska göra ett bildcollage till inlägget eller inte :)
trevlig sommar på dig också !



matilda  ([email protected]) om Tillbaka:
Sjukt fin du är! Och du har nog världens finaste ögon!!! Kram
Tack så jätte mycket.
Glad jag blir när jag får komplimanger :)


Anonym om Klipptid, BEHÖVER ERAN HJÄLP !!:
älskar den första frisyren starkt!
har du nåt tips vad man ska söka på för att få samma frisyr eller så , skulle oxå vilja klippa mej så för har ungefär samma färg o lika långt ( de e för att jag älskar frisyren , vill absolut inte härmas)
så vet du vad jag kan söka på för att få en bild jag kan visa sen..?
Det bästa är nog om du  visar bilden på mig där jag har den frisyren du vill ha
som sedan en frisör kan hjälpa dig att få :)

Kommentarer
Postat av: Jenny Carlsson

härligt! :) Då kanske man stöter på dig i korridoren någon gång under dom närmaste 3 åren! :)

2011-08-12 @ 10:54:33
URL: http://carlssonjenny.devote.se
Postat av: DD

om du inte skulle gå RL vad skulle du då vilja gå ?:)

2011-08-13 @ 09:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0