Svar på kommentarer.

Publicerat: 15:49:472011-08-17
Anonym om .:
tycker så synd om dig vännen.
ni var så söta tillsammans!
Tack så mycket,


Jenny Carlsson ([email protected]) om Tillbaka:
Måste bara få fråga hur du gjorde för att gå ner i vikt? :) Du har sjukt jävla snygga ben!
Nu i sommar när jag gick ner i vikt så tror jag faktiskt att det berodde på något faktiskt.
Jag var kär och jag var så glad så att jag faktiskt glömde bort att äta.
När jag gick ner i våras så var det bara så att jag bestämde mig.
ETT MÅL OM DAGEN.
Jag vet att vissa utav er reagera att det inte är bra och bla bla bla.
Men på mig funkar det!
och tack så jätte, jätte mycket :)


Ellen i Colorado om TRESemme !:
jag köper samma värmeskydd här i USA för $3 (19 kr)..heeelt sjukt hur det kan vara skillnad på priser...:)..

Fin och bra blogg du har btw!!
Jag har en teori på varför det kan vara så.
Detta är något som jag helt och hållet tror själv men.
Om man tänker efter i USA har som sååååå mycket mer med hår,smink och sminkborttagning som jag tror är 100 gånger bättre än det som är i Sverige.
Jag menar dom har rediga lyx saker där som kan kostar flera 100 eller till och med ibland 1000 dollar.
Och dom sakerna som kostar de lär ju vara betydligt bättre än TRESemme.
Och eftersom att vi i Sverige inte ha så jätte mycket utav det som de har i USA så kan dom höja priserna lite?
hahah inte vet jag men detta tyckte jag lät rätt smart.
Tack så mycket hoppas att det är en blogg du kommer att fortsätta att läsa :)!


Anonym om går dagens jag.:
var kommer skorna ifrån? :)
Dom kommer ifrån H&M :)


Anonym om fet:
hur många läsare har du ?
Inte så jätte många mellan 200-250 typ (:


Kommentarer
Postat av: Ellen i Colorado

Fast så är det inte:)... märkerna som är här är märken som är dyra hemma...och för dom som bor i USA är 10 dollar dyrt för ett schampoo som är vi tycker är billigt hemma:):) så det har ingenting med att det finns "finare Märken"...



Dollarn är svagare än den svenska kronan vettu! ;)

2011-08-23 @ 00:20:11
URL: http://esfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0