Svar på kommentarer.

Publicerat: 17:34:002011-08-25
Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se) ([email protected]) om videoblogg:
RE: Usch vad jobbigt med skola, jag började idag och är redan less.. Men vilken "årskurs" började du? Kram :)!
Ja jag har nu gått i 4 dagar och är också redan skit trött.
Fast jag g år i en jätte trevlig klass !
Det är kul med allt nytt och så men mindre kul att behöva gå upp så himla tidigt på morgonen.
Men när jag väl tänker efter så är det värt det!
Jag har nu börjat 1:an på Kungsmadskolan där jag få Restaurang-Livsmedel; Bageri och Konditori :)


Anonym om Torsdag:
varför går du inte wasa?
HAHHAHAHA, jag hoppas på att den personen som skrev denna kommentar skojar med mig?
Jag skulle inte ens gå på Wasa även om jag fick betalt för det.
Dels så har dom inga linje som lockar mig för 5öre och så är det bara samma gammla vanliga folk.
Folk som för evigt kommer att vara kvar i Tingsryd. Kanske inte alla men de flesta.
Folk som man känt eller vetat vilka som är sen man började lågstadiet.
NEJ...nej och åter igen nej.
Aldrig att jag skulle få tanken till att börja wasa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

innan jag började på wasa var min tanke att komma så långt bort från småland som möjligt lol. skulle inte vilja gå på wasa om jag så fick en miljon. samma människor var min tanke, och jag är stadsmänniska osv. bytte till wasa sen eftersom jag inte orkade åka buss så långt och så trivdes jag inte i nya skolan. sket i vilket program för har ändå inte tänkt plugga vidare sen. och det är fan awesome på wasa. asgött folk och inte alls samma människor man gått med hela livet faktiskt, folk från sthlm, skåne och allt därimellan :)

2011-08-25 @ 18:26:23
Postat av: jessica L

håller med, wasa går an. men vill man ha Mycket nytt folk (är ändå många man inte känner igen där) så får man ju gå i växjö.. hade de inte vart för pendlandet så hade ävl jag med gått kvar i växjö.. men rektorn är en av de bästa o ja, de går :p vissa lärare är supersköna och några är lite mindre sköna men så är de ju överallt..

2011-08-26 @ 17:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0