svar på kommentarer.

Publicerat: 16:52:292011-07-03
anna, om Från ikväll:
neh men linn ;)
är det ett sugmärke jag ser? (;
Faktiskt, J gjorde det på midsommar -.-
Dock så hatar jag att ha det.
Har endast haft det 3 gånger ungefär, om jag ska vara ärlig så är sugmärke det fulaste jag vet.



hehehe om Hos moa:
ojoj, vem är J ? ;)
Han kommer tyvärr inte nämnas här på bloggen....än. ;)



CONNA om Hemma igen:
Åhh, vill också kunna visa min tandställning.
har inte en ända bild på mig med min tandställning och håller alltid handen för munnen när jag skrattar ! :/
Du är inte ensam om det,  precis när jag hade fått min tandställning gjorde jag nästan allt för att inte visa den.
Men sen när kompisar sa till mig att det bara såg ännu dummare ut när jag försökte dölja den så var det bara till att gilla läget.
Man har tandställning än sen ?
Tänk sen hur fina tänder du kommer att få sen!
Det är värt att ha lite skrot i munnen ett tag och sedan ha fina tänder resten av livet.



issa om LOCKIGT: Hiss eller Diss ?:
fan vad du är lik kenza :o
Du har faktiskt inte den första som säger det,  har fått flera kommentarer om att jag är lik henne.
Dock så fattar jag faktiskt inte var likheten är,
Jag menar...hon är ju snygg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0